24 Ağu 2020
2020 - 2021 Eğitim - Öğretim Yılı Lisans Programlarına Yurt İçi ve Yurt Dışı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
Sonuçlar için TIKLAYINIZ.
KAYIT YERİ VE TARİHLERİ
Kayıt Tarihleri :
Asil adaylar : 25 - 31 Ağustos 2020
Yedek adaylar : 01 - 02 Eylül 2020
Kayıt Yeri : Nuh Naci Yazgan Üniversitesi
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Ertuğrul Gazi Mah. Nuh Naci Yazgan Yerleşkesi
Küme Evler Kocasinan/KAYSERİ
İletişim : Telefon +90 352 324 00 00 / 1072-1073-1074-1075-1076
E-mail : ogrenciisleri@nny.edu.tr , info@nny.edu.tr
Web : www.nny.edu.tr
Önemli Not:
- Üniversitemize kayıt yaptıracak öğrencilerin daha önce kayıt yaptırdıkları Üniversiteye vermiş oldukları evrakların asılları, Üniversitemiz tarafından ilgili Üniversiteden resmi yazı ile istenecek olup, öğrencilerin evraklarını elden getirmelerine gerek yoktur.
- Üniversitemize yatay geçiş başvurusu online olarak yapıldığından, öğrencilerin kesin kayıt sırasında bu evrakların asıllarını (ıslak imzalı ve mühürlü) getirmeleri gerekmektedir.
- Yükseköğretim Yürütme Kurulu kararı gereğince, kesin kayda gelecek öğrencilerin halen kayıtlı oldukları Üniversiteden yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge getirmeleri gerekmektedir.
Yukarıdaki hususları yerine getirmeyen öğrencilerin kayıt işlemleri yapılmayacaktır.
KAYITTA İSTENEN BELGELER
1. Öğrenci kayıt formu (Kayıt esnasında verilecektir.)
2. Nüfus cüzdanı örneği (Aslı görülmek suretiyle fotokopisi alınacaktır.)
3. Öğrencinin Üniversitesinden alacağı, yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığını gösteren belge.
4. Altı adet vesikalık 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf (Fotoğraflar son 6 ay içinde adayı kolaylıkla tanıtabilecek
şekilde çekilmiş olmalıdır.)
5. Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu (Kayıt esnasında yatırılacaktır.)
6. Daha önce öğrenim gördükleri Üniversiteden alacakları ıslak imzalı ve mühürlü transkript belgesi.
7. Lise diploması aslı.
8. Kayıtlı oldukları Üniversiteye ait öğrenci kimlik kartı.
9. Adli sicil kaydına ilişkin beyan (E-Devlet şifresi bulunanlar link üzerinden de alabilirler.)
10. Askerlik beyanı (E-Devlet şifresi bulunanlar link üzerinden de alabilirler.)
11. Yeni tarihli öğrenci belgesi.
12. Disiplin cezası almadığına ilişkin belge.
13. Üniversiteye yerleştirildiği yıla ait LYS/YKS sonuç belgesi.
KAYIT ESASLARI
- Adayların kesin kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
- Belirtilen kayıt süresi içerisinde kaydını yaptırmayan adaylar kayıt hakkını kaybederler ve herhangi bir hak iddia edemezler.
- Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
- Üniversite gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli işlemleri yapmaya yetkilidir.
- Aynı anda merkezi yerleştirme puanı ve GANO ile başvuranlar, kayıt için birisini tercih edeceklerdir.
ÖĞRENİM ÜCRETLERİ
ÖDEME YÖNTEMLERİ:
1- Nakit Ödeme
Öğrenim ücretinin tamamının peşin ödenmesi halinde % 5 (beş) indirim uygulanacaktır. Peşin ödemeler aşağıdaki banka hesabına yatırılacaktır.
Banka Bilgileri
TEB (Türk Ekonomi Bankası)
Şube Kodu : 713- Kocasinan/Kayseri
Hesap numarası : 45596611
IBAN No : TR81 0003 2000 0000 0045 5966 11
2- Taksitli Ödeme
Öğrenciler öğrenim ücretlerini, Türk Ekonomi Bankası (TEB) ile yapılan anlaşmaya göre vade farksız ve masrafsız 8 (sekiz) taksitle ödeyebileceklerdir. Bu ödeme yöntemini kullanacak olan öğrenci velilerinin bankaya gelir belgesi ile nüfus cüzdanlarını ibraz etmeleri gerekmektedir.
3- Kredi Kartı İle Ödeme
- Öğrenim ücretinin kredi kartı ile tek çekimde ödenmesi halinde % 5 indirim uygulanacaktır.
- Üniversitemizin anlaşmalı olduğu Axess, Bonus, CardFinans, Maximum, World kredi kartlarına vade farksız ve masrafsız 8 (sekiz) taksitle ödeme imkânı da bulunmaktadır. Bu ödeme yöntemini kullanacak olan öğrenci velilerinin kredi kart limitlerinin ödeyecekleri öğrenim ücretine uygun olması gerekmektedir.